1. Wysyłka
    1. Realizujemy zamówienia na terenie Polski jak i poza granicami kraju.
    2. Dla przesyłek krajowych:
      • Poczta Polska - koszt zgodnie z aktualnym taryfikatorem operatora na dzień złożenia zamówienia *),
      • Kurier OPEC - koszt zgodnie z aktualnym taryfikatorem operatora na dzień złożenia zamówienia *),
        *) - do kosztów doliczony jest zryczałtowany koszt pakowania produktów
      • Odbiór osobisty - brak ponoszonych dodatkowych kosztów
    3. Aby zrealizować zamówienie międzynarodowe prosimy skontaktować się z nami przed złożeniem zamówienia w celu ustalenia dokładnych kosztów
    4. Płatności:
      • Płatność przy odbiorze - Wybierając tę formę uregulowania należności, za towar zapłacisz dopiero w momencie jego odbioru osobistego w naszym sklepie, lub kurierowi zgodnie z przepisami firm kurierskich,
      • Zapłata przelewem - Towar wysyłamy po wpłynięciu na nasze konto pieniędzy na podstawie przesłanej faktury proforma.
  2. Prawo Zwrotu:
    1. Przy zakupie przez Internet Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni kalendarzowych (decyduje data nadania listu przewozowego), o ile nie naruszył oryginalnego opakowania dowolnego produktu. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży chyba, że klient skorzysta z prawa rękojmi zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Ze zwrotem towaru związane są jednak pewne zasady:
    2. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie !).
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny mają klienci będący konsumentami, czyli osobami fizycznymi zawierającymi umowy w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
    4. Jeżeli klient rezygnuje z zakupu: Towar musi być odesłany do naszej firmy za pośrednictwem firmy spedycyjnej. Koszt przesyłki pokrywanabywca. Przesyłka musi być ubezpieczona. Do przesyłki należy dołączyć Formularz zgłoszenia reklamacjiz krótką informacją, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć kopie dokumentu zakupu (paragon, faktura) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze.
    5. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony: Należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres firmy
    6. W przypadku osobistego dostarczenia towaru do magazynu firmy obowiązują te same zasady, co w wypadku wysyłki - towar musi być poddany weryfikacji przez serwis lub magazyn, a pieniądze zwrócone na konto w okresie 28 dni lub odebrane z kasy firmy po upływie 14 dni.
    7. Po weryfikacji stanu odesłanego sprzętu przez nasz serwis, firma niezwłocznie przystąpi do działań mających na celu satysfakcjonujące dla klienta załatwienie sprawy.
    8. W razie odesłania sprawnego sprzętu i pozytywnej weryfikacji jego stanu przez magazyn, firma prześle zapłacone pieniądze w ciągu najpóźniej 28 dni na wskazane konto. Wysokość kwoty będzie pomniejszona o koszt transportu do klienta, jeżeli został on pokryty przez firmę . Koszty transportu omówione są w Zasadach sprzedaży. Z tego wynika, że koszty transportu związane z transakcją pokrywa nabywca, który zrezygnował ze sprawnego sprzętu. Firma nasza nie pobiera innych opłat manipulacyjnych, odzyskuje jedynie zapłacone przewoźnikowi pieniądze.
    9. Warunkiem koniecznym do zwrotu pieniędzy jest odesłanie lub przekazanie podpisanej kopii dokumentu korygującego do dokumentu zakupu (faktury korygującej VAT lub paragonu korygującego).
    10. W wypadku przesłania niesprawnego sprzętu, co potwierdzi nasz serwis, do klienta przesłany zostanie nowy egzemplarz na koszt firmy, najpóźniej następnego dnia po ekspertyzie serwisu. W razie braku takiego elementu, zastrzegamy sobie prawo do wysłania go w ciągu 7 dni roboczych lub zwrotu pieniędzy.
Kontynuuj
Banner2

Producent